-->
no
Технологии Blogger.

Сообщить о нарушении

Поиск по этому блогу

Недавние Посты

5/recent posts

Случайные посты

3/random posts
no

Недавние Посты

5/recent posts

Последние коментарии:

5/recent comments

Последние коментарии:

5/recent comments

Страницы

4/Статьи/slider

Успенські читання - 2017

Комментариев нет

Кожні Успенські читання унікальні своєю тематикою, водночас продовжують одну й ту саму лінію, традицію глибокого духовного та інтелектуального спілкування між християнами різних напрямів. 
Мені приємно, що у такому колі не доводиться робити вибір між свободою та авторитетом, рухом вперед і тяглістю традиції. 
Шануючи авторитети і розвиваючи наші традиціі, ми відкриваємо простір свободи на перехресті думок і підходів. 
Я завжди знаю, що тут буду збагачений іншими, тому приносячи свій дар, свою доповідь, налаштовуюсь скорше на слухання, відкриваюся до питань і реакцій, хочу бути зміненим, оновленим. 
Для мене Успенські читання - унікальний досвід спільної, спільнотноі думки, що трансформує всіх учасників. 
Як протестант, я знаходжу тут, у спільності різних, гармонійне поєднання інтелектуальної свободи і поваги до традиції; 
я знаходжу тут Церкву, зібрану знову з різних традицій; 
я знаходжу тут єдність різних покликань, церковних і академічних; 
я знаходжу тут себе.
author profile image
Abdelghafour

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Комментариев нет

Отправить комментарий

no