-->
no
Технологии Blogger.

Сообщить о нарушении

Поиск по этому блогу

Недавние Посты

5/recent posts

Случайные посты

3/random posts
no

Недавние Посты

5/recent posts

Последние коментарии:

5/recent comments

Последние коментарии:

5/recent comments

Страницы

4/Статьи/slider

Що я бачу в Реформації та її конфесіональних експериментах?

Комментариев нет

Протиставлення домінуючій традиції;
протест проти власної інерції;
невдоволення системою;
невдоволення собою;
вимогу права іншого бути, бути іншим;
рішення наважитися самому стати іншим;
спробу змінити історію;
боротьбу за можливі й неможливі образи майбутнього;
християнство відкрите проти закритого;
християнство особистісне проти християнства інституціонального;
майбутнє проти минулого;
своє прочитання Біблії як своєї Біблії;
вимогу особистих відносин з Богом;
протест проти Бога системи;
сполучення містики і прагматики;
примирення з мирським;
освячення повсякденності;
десакралізацію особливого і сакралізацію всього;
апологію моєї віри як моєї віри;
спрямованість до Бога як мого Бога;
нове ставлення до Церкви як моєї і нашої;
сприйняття часу як мого часу;
особистісне ставлення до політики і культури, в якому я виступаю суб’єктом;
картину світу, де я і Бог з’єднані прямим зв’язком; де можна бути вільним і при цьому стояти твердо; де все стає можливим; де християнство тільки починається, прямо тут і тепер, в акті мого ставлення, у слухняності Божому Слову, у сміливості моєї віри
author profile image
Abdelghafour

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Комментариев нет

Отправить комментарий

no